Op zoek naar de meest veelzijdige motor die je kan bedenken? Dan moet je hier zijn. De NC750X met zijn hoge poten en krachtige tweecilinder is inzetbaar voor elk doel. En hij kreeg een update. Het ruige, scherpe design wordt geleid door een LED-koplamp en een 5 inch TFT-scherm dat naadloze verbinding met je smartphone integreert dankzij Honda RoadSync. Nu ook met dubbele remschijven aan de voorkant voor verbeterde stopkracht en kuipdelen vervaardigd uit Durabio™-materiaal. Natuurlijk blijft het geniale geheim van de NC750X aanwezig: een geïntegreerde opbergruimte van 23 l, voldoende ruim om een integraalhelm in op te bergen. Dat is niet gewoon buiten de lijntjes kleuren. Dat is de lijntjes bepalen.
Scherpe prestaties. Scherpe uitstraling.
De NC750X is niet gebouwd zoals alle anderen.
Van de dagelijkse woon-werkrit naar een weekendje weg beschik je over de perfecte dosis prestaties, zuinigheid en comfort in één uiterst plezierige verpakking. Gedreven door zijn eigenwijze, ruige en minimalistische uitstraling. Zijn houding straalt voorwaartse kracht uit dankzij de gespierde brandstoftank en slanke zijpanelen. Die houding wordt extra geaccentueerd door de strak ontworpen bovenste en onderste kuipen van het middendeel, gekenmerkt door scherpe plooien en detaillijnen. De LED-koplamp straalt helder en is zowel overdag als 's nachts goed zichtbaar voor andere weggebruikers. Daarbij biedt het scherm voldoende bescherming tegen weer en wind.
Elk avontuur begint met een eerste stap.
En wij zetten de blik op oneindig.
We streven naar een volledig milieu-impactvrije levensduur van onze producten - voor een toekomst die de onze overstijgt. Geen gemakkelijk doel om te behalen. Maar wel een uitdaging waarin we geloven en die we voortdurend zullen blijven aangaan. En de NC750X maakt deel uit van dit avontuur. Het is de eerste Honda die gebruik maakt van gekleurd Durabio™, een hars op biobasis, en terug te vinden bij zes onderdelen over de hele motorfiets.
Flexibel. Aanpasbaar. Inzetbare prestaties op jouw maat en voor elke dag.
Het motorblok van de NC750X maakt gebruik van geavanceerd Throttle-By-Wiremanagement.
Dat betekent dat de karakteristieken rond vermogen, koppel, motorrem en tractiecontrole via het Honda Selectable Torque Control (HSTC) trapsgewijs ingesteld kunnen worden. Er zijn drie vooraf ingestelde modi: STANDARD voor een gemiddelde mate van vermogen, motorrem en HSTC, SPORT voor meer agressieve prestaties met minimale interventie van het HSTC en RAIN voor een beheerste afgifte en voorzien van een soepelere HSTC-instelling. De USER-modus stelt je in staat de parameters zelf in te stellen en beschikt ook over vier verschillende schakelpatronen bij de optionele configuratie met Dual Clutch Transmission (DCT).
Het verschil zit in de details
Want als je elke dag onderweg bent, is dat wat telt.
Kleuren die opvallen.
Kijk heel goed rond en kies de jouwe.