Sluiten

Sluiten

CBR650R

GRENZELOOS ONTDEKKEN:
EINDELOOS RIJPLEZIER.

Dit is een motorfiets voor echte racemonsters. Het design van de nieuwe CBR650R is rechtstreeks geïnspireerd op de CBR1000RR Fireblade. Het is een ultrascherp monster met een sportief karakter, een onstuimige kracht en uitzonderlijk koppel. Grenzeloos ontdekken: eindeloos rijplezier.

HET GELUID VAN KRACHT

De weg ligt voor je open, tot aan de horizon. Je start de motor. Het unieke geluid van de fijn afgestemde 4-cilindersymfonie grijpt je meteen bij de keel. De demperhoek is zo gekozen dat het gebrul van je motorfiets je rechtstreeks overspoelt en je een onderdompelende geluidservaring krijgt die alleen een vier-in-lijnmotor kan creëren. Je bent klaar voor de reis. Jouw reis. (optimaal geluid met koptelefoon)

OOG VOOR DETAIL

Deze unieke kenmerken maken de CBR650R zo legendarisch.

DE R IN DE CBR

Geboren op het circuit, opvallende verschijning op de weg.

De CBR650R is rechtstreeks geïnspireerd op de Fireblade en heeft zijn circuit-DNA opgepoetst voor agressieve prestaties op de weg. De voetsteunen en de handgrepen zijn aangepast om je een optimale rijhouding te geven om de versnellingen, de vertragingen en het bochtenwerk op flink kronkelende wegen gemakkelijk onder controle te houden en de voorband heeft een nieuw gewicht gekregen om het stuurgedrag van de motorfiets te verbeteren. De dubbele LED-koplampen completteren het strakke kuipwerk. Het sportieve zadel sluit daar naadloos op aan. Het opwindende gebrul van de uitlaat die op zoek is naar de rode zone, doet je haren recht overeind staan. 

EEN SPANNENDE ZOEKTOCHT NAAR DE RODE ZONE

Verslavende viercilinderkracht die niemand onverschillig laat.

Let’s talk facts. The peak power of this beast has been boosted to 70kW. But there’s an easy conversion available from Honda dealers to make it A2 licence friendly. The CBR650R leads its class in power-to-weight ratio. The 64Nm torque is exceptional, and the redline is now 12,000rpm. The inline four-cylinder DOHC 16-valve engine attracts attention. An Assist/Slipper Clutch eases upshifts and manages hard down changes, while Honda Selectable Torque Control (HSTC) maintains rear wheel traction so you can focus on racing through turns. The twin-duct intake system features improvements to the interior structure of the air cleaners, and increased tailpipe diameter produces piercing pick-up response from around 7,000 rpm.

CBR650R, ingezoomd op de motor
CBR650R, ingezoomd op het achterwiel
CBR650R, driekwartrechtervooraanzicht, met motorrijder op het circuit
CBR650R, ingezoomd op de uitlaat

PREMIUM UITRUSTING

Verbluffende prestaties vergen verbluffende kenmerken.

Although it was inspired by the CBR1000RR, the CBR650R has gone in a direction of its own, and it takes its specification up several gears to match. Thanks to an adjusted fuel tank capacity, a redesigned step, and complete LED lighting, the CBR650R is 6kg lighter than its predecessor. Dual front headlights outline the bike’s aggressive angles. Handlebars clip-on below the top Bridge, and the instruments feature a digital LCD display.

CBR650R, driekwartrechtervooraanzicht, op het circuit