Close
Sluiten

CBR650R

GRENZELOOS ONTDEKKEN:
EINDELOOS RIJPLEZIER.

Dit is een motorfiets voor echte racemonsters. Het design van de nieuwe CBR650R is rechtstreeks geïnspireerd op de CBR1000RR Fireblade. Het is een ultrascherp monster met een sportief karakter, een onstuimige kracht en uitzonderlijk koppel. Grenzeloos ontdekken: eindeloos rijplezier.

HET GELUID VAN KRACHT

De weg ligt voor je open, tot aan de horizon. Je start de motor. Het unieke geluid van de fijn afgestemde 4-cilindersymfonie grijpt je meteen bij de keel. De demperhoek is zo gekozen dat het gebrul van je motorfiets je rechtstreeks overspoelt en je een onderdompelende geluidservaring krijgt die alleen een vier-in-lijnmotor kan creëren. Je bent klaar voor de reis. Jouw reis. (optimaal geluid met koptelefoon)

OOG VOOR DETAIL

Deze unieke kenmerken maken de CBR650R zo legendarisch.

DE R IN DE CBR

Geboren op het circuit, opvallende verschijning op de weg.

De CBR650R is rechtstreeks geïnspireerd op de Fireblade en heeft zijn circuit-DNA opgepoetst voor agressieve prestaties op de weg. De voetsteunen en de handgrepen zijn aangepast om je een optimale rijhouding te geven om de versnellingen, de vertragingen en het bochtenwerk op flink kronkelende wegen gemakkelijk onder controle te houden en de voorband heeft een nieuw gewicht gekregen om het stuurgedrag van de motorfiets te verbeteren. De dubbele LED-koplampen completteren het strakke kuipwerk. Het sportieve zadel sluit daar naadloos op aan. Het opwindende gebrul van de uitlaat die op zoek is naar de rode zone, doet je haren recht overeind staan. 

EEN SPANNENDE ZOEKTOCHT NAAR DE RODE ZONE

Verslavende viercilinderkracht die niemand onverschillig laat.

Enkele harde feiten. Het piekvermogen van dit monster is opgevoerd tot 70 kW. Maar er is een eenvoudige ombouwset verkrijgbaar bij de Honda-dealers om de motorfiets geschikt te maken voor een A2-rijbewijs. De CBR650R is nummer 1 in zijn klasse wat de vermogen-gewichtverhouding betreft. Het 64 Nm koppel is uitzonderlijk en de rode zone begint nu bij 12.000 tpm. De DOHC vier-in-lijnmotor met 16 kleppen is een opvallende verschijning. Een assist/slipper-koppeling vergemakkelijkt het schakelen naar hogere versnellingen en het snelle terugschakelen, terwijl de Honda Selectable Torque Control (HSTC) de achterwieltractie behoudt zodat je je kunt blijven concentreren op het bochtenwerk. Het 2-kanaals inlaatsysteem heeft de interne structuur van de luchtfilters verbeterd en een grotere achterpijpdiameter zorgt voor een scherpe gasrespons vanaf ongeveer 7.000 tpm.

CBR650R, ingezoomd op de motor
CBR650R, ingezoomd op het achterwiel
CBR650R, driekwartrechtervooraanzicht, met motorrijder op het circuit
CBR650R, ingezoomd op de uitlaat

PREMIUM UITRUSTING

Verbluffende prestaties vergen verbluffende kenmerken.

De CBR650R is natuurlijk geïnspireerd op de CBR1000RR, maar heeft toch een volledig eigen weg gekozen met verbluffende kenmerken die verbluffende prestaties mogelijk maken. Dankzij een aangepaste inhoud van de brandstoftank, een herziene voetsteun en volledige LED-verlichting weegt de CBR650R 6 kg minder dan zijn voorganger. De dubbele koplampen benadrukken de agressieve lijnen van deze motorfiets. De clip-ons zijn bevestigd onder de bovenbrug en de motorfiets is uitgerust met een digitaal LCD-dashboard.

CBR650R, driekwartrechtervooraanzicht, op het circuit