X-ADV

Take a Ride on the Wild Side

X-ADV driekwart vooraanzicht op gravelpad in het bos


We houden ervan conventies te doorbreken. En dat is precies wat onze X-ADV doet. Deels adventuremotor en deels scooter, voorzien van de beste eigenschappen van beiden, maken hem onze ultieme ontdekkingsreiziger. En nu aantrekkelijker dan ooit. De krachtige, speelse motor blijft behouden en de SUV-styling wordt nog scherper - en deels vervaardigd uit duurzaam Durabio™-kunststof. DRL-richtingaanwijzers vergezellen de nieuwe dubbele LED-koplamp. Het windscherm stel je eenvoudig en met één hand in. Verder maakten we het zadel comfortabeler en updateten we het DCT voor een soepele respons bij lage snelheid. En voegden we cruisecontrole toe, perfect voor lange ritten. Stadswijk? Snelweg? Offroadpad? De X-ADV kan het allemaal. Wanneer je maar wil.

Sluiten

Rijder op Honda X-ADV in stadsstraten.

Premium stedelijke avonturier

De nieuwe voorkuip zet meteen de toon en straalt een premium SUV-stijl uit. Stralen doet ook de dubbele LED-koplamp vooraan die zorgt voor een helder zicht op de weg. De richtingaanwijzers maken nu deel uit van de dagrijverlichting (Daytime Running Lights of DRL), en zijn subtiel maar tegelijk opvallend. Ze verbeteren aanzienlijk de zichtbaarheid en veiligheid naar andere weggebruikers. Bij de X-ADV geldt dat functie én vorm even belangrijk zijn. Zodoende geniet je van de praktische aspecten van een scooter zoals een verlichte opbergruimte onder het zadel, voorzien van een handige indeling, een opbergruimte langs de binnenkant van de voorkuip, vlakke voetsteunen en een vijftraps instelbaar windscherm.

X-ADV dynamisch driekwart vooraanzicht op gravel met rijder die rechtop staat

Op Alles Voorbereid

Je verwacht de best mogelijke prestaties. En die krijg je ook: 43 kW piekvermogen en een pittige 69 Nm koppel bij slechts 4.750 tpm. Throttle by Wire (TBW)-controle en vier standaard rijmodi - STANDARD, SPORT, RAIN en GRAVEL - helpen je op asfalt, zand en alles daartussen. Bovendien kan je ook een volledige custom rijmodus instellen. Het Honda Selectable Torque Control werd verbeterd voor een soepeler tractiebeheer in RAIN- en GRAVEL-modus. En net als op de nieuwe CRF1100L Africa Twin werd de Dual Clutch Transmission of DCT aangepakt om de start-stop en het gevoel bij lage snelheid te optimaliseren. De nieuwe cruisecontrole werkt daarbij volledig in harmonie.

X-ADV zijaanzicht op rond punt in de stad

Het avontuur begint zodra je de deur dichttrekt

Van de stad tot offroad zorgt het wendbare chassis van de X-ADV voor een feilloze rijervaring. Daarvoor werkt het sterke stalen diamantframe samen met de USD voorvork en de Pro-Link achtervering, beiden voorzien van een lange veerweg (153 mm voor- en 130 mm achteraan). Daarnaast geniet je van een rechtop rijpositie, wat zorgt voor schitterende zichtbaarheid en controle rondom. De zadelhoogte bedraagt 820 mm en de vorm ervan zorgt ervoor dat je eenvoudig voet aan de grond zet. Het zadel zelf is comfortabeler gemaakt dankzij 10% extra urethaanschuim. De finishing touch? Dat is de 17- en 15-inch voor- en achterwielcombinatie en hun 120/70-17 en 160/60-15 banden, die zorgen voor grip zoals je die verwacht op een motorfiets.


X-ADV special edition zijaanzicht met rijder in stedelijke omgeving

X-ADV Special Edition

Voor een select publiek. De X-ADV Special Edition handelt volgens eigen regels met speciale kleuren en graphics en een uniek karakter. Klaar voor iets anders?

Voel je uniek met de X-ADV.

Kijk heel goed rond en kies de jouwe.

Sleep om te draaien
Aan het laden
  • Graphite Black Standaard
  • Pearl Glare White Standaard
  • Matte Deep Mud Grey Standaard
  • Matte Goldfinch Yellow Standaard
*