Honda CONNECT Veel gestelde vragen

CONNECT uitgelegd

Scrollen

Honda Connect-logo.

Antwoorden vinden

We hebben een lijst samengesteld van veel gestelde vragen – en de antwoorden – om u meer inzicht te geven in uw Honda CONNECT.

Wat is het Honda App Center?

Het Honda App Center biedt u de mogelijkheid om apps op te zoeken, te kopen en te downloaden voor Honda CONNECT in uw auto, en om een selectie aanbevolen apps voor uw smartphone te bekijken.

screenshot Honda App Center

Hoe wijzig ik het volume van de navigatiestem?

The volume of voice prompts in the navigation can easily be changed with the control volume switch while the voice prompts are active in the navigation. The voice prompts in the navigation can be manually enabled to provide the following instruction by selecting the "next maneuver box" in the upper left corner of the Map screen. As soon as the instructions in the navigation are closed, the volume switch control is reset to audio. (2017 Civic)

Honda Connect - screenshot volume wijzigen navigatiestem

Hoe kan ik apps en widgets over het bureaublad/startscherm verplaatsen?

Druk op een app of widget en blijf deze vasthouden; het scherm verandert in een persoonlijke aanpassingsmodus waarbij apps en widgets naar verschillende posities op de startschermen of naar de prullenbak kunnen worden gesleept. Bent u klaar, druk dan op OK.

Honda Connect, aangepaste modus (apps en widgets)

Wat is AHA?

AHA is een internetgebaseerde audiospeler die de keuze biedt uit duizenden muziekstations. Ze omvatten muziek, nieuws, podcasts, luisterboeken, actuele berichten op sociale media en op locatie gebaseerde diensten.

Honda Connect - AHA internet-audiospeler

Hoe kan ik het toestel resetten in het geval van een systeemfoutbericht, etc.?

Zoals op alle computers kunnen programma's of toepassingen onverwachts stoppen; om het programma te herstellen kan het nodig zijn om het toestel opnieuw op te starten. Dit kunt u doen door de Honda CONNECT-startknop minstens 10 seconden ingedrukt te houden.