De Prelude e:HEV Full Hybrid

Het responsieve rijgedrag van een sportcoupé, de efficiëntie van een hybride.

Volledig hybride

De Prelude kan alleen op elektriciteit rijden – in tegenstelling tot een milde hybride

S+ Shift Technologie

Simuleert virtuele schakelingbewegingen

0-100 km/u in 8,3 sec

Scherpe, responsieve acceleratie

Een dynamische rijervaring

Ervaar dynamische rijeigenschappen, responsieve rijmodi en een intelligente aandrijflijn die is ontworpen voor opwinding.

 

Volledig hybride aandrijflijn

De Prelude is uitgerust met Honda's nieuwste generatie e:HEV hybridesysteem, dat een 2.0-liter motor koppelt aan dubbele elektromotoren. In het dagelijkse verkeer drijft de elektromotor de auto aan, terwijl de benzinemotor voornamelijk als generator fungeert om de accu op te laden, zodat er geen stopcontact nodig is.

Het schakelt naadloos tussen de modi Elektrisch, Hybride en Motor om direct koppel, soepele prestaties en uitstekende efficiëntie te leveren.

S+ Shift Technologie

Honda's op maat gemaakte S+ Shift Technologie is ontwikkeld om uw rijplezier te vergroten. Deze unieke technologie simuleert virtuele schakelbewegingen, gecombineerd met de directe elektrische acceleratie van een Honda Full Hybrid, waardoor u het reactievermogen van een sportcoupé krijgt met behoud van de efficiëntie van een hybride.

Gebouwd voor gepassioneerde bestuurders, S+ Shift selecteert de optimale versnelling en houdt de motor in zijn meest efficiënte bereik voor soepele, responsieve prestaties.

Drie rijmodi

Drie rijmodi – elk ontworpen voor verschillende rijstijlen en omstandigheden. Het systeem past verschillende instellingen aan, zoals de aandrijving, gasrespons, stuurgevoel, vering en Adaptive Cruise Control.

Comfortmodus: Ontspannen rijervaring, zachtere vering, gedempt motorgeluid

GT-modus: Responsief maar soepel voor aangenaam cruisen over lange afstanden

Sportmodus: Verbeterde gasrespons, veringsinstellingen, chassisstijfheid en stuurgevoeligheid

Individuele modus: Hiermee kunt u elke instelling zelf aanpassen

Ontdek de uiterlijke kenmerken van de Prelude

Slank, sportief en vol persoonlijkheid, het eigentijdse ontwerp van de Prelude biedt gebeeldhouwde lijnen en vloeiende rondingen.

Ontdek de interieurkenmerken van de Prelude

Waar stijl en inhoud elkaar ontmoeten, combineert het interieur van de Prelude sportieve verfijning met op de bestuurder gerichte ontwerpdetails.

Vermogen. Precisie. Prelude.

Max. vermogen

184 pk

Max. koppel

315 Nm

Actieradius (op een volle tank)

760 km*

Uitstoot

100 - 141 g/km*

Afbeelding van Honda Prelude dashboard.

Bekijk de Prelude in 360°

Aan het laden
  • Crystal Black Pearl Standaard (zonder meerprijs)
  • Meteoroid Grey Metallic € 950
  • Moonlit White Pearl € 950
  • Racing Blue Pearl € 950
*De getoonde kleuren kunnen enigszins afwijken van de werkelijke afwerking door CGI-visuals, belichting en beeldscherminstellingen.
Laden
  • Zwart leder met blauwe accenten Standaard
  • Blauw en wit two-tone leder € 250 (In combinatie met Racing Blue Pearl en Moonlit White Pearl)
*

Honda SENSING veiligheidssysteem

Honda SENSING zorgt ervoor dat uw meest dynamische momenten gepaard gaan met een hoog niveau van actieve veiligheid en controle. Of u nu door de stad rijdt of geniet van bochtige weggetjes, Honda SENSING werkt altijd op de achtergrond.

My Honda+ app

My Honda+ verbindt uw telefoon met uw auto en geeft u onmiddellijk toegang tot vergrendelen/ontgrendelen op afstand, een digitale sleutel, veiligheidswaarschuwingen, een Car Locator en digitale pechhulp. Download het nu en krijg een gratis abonnement voor 3 jaar.

Boordevol functies voor langeafstandsreizen

Van geavanceerde veiligheidssystemen tot intuïtieve technologie, plus een verfijnd interieur en een gestroomlijnd exterieur – ontdek alle kenmerken die van de Prelude een echte GT maken.

Getoonde auto is een Honda Prelude 2.0 i-MMD Hybrid Advance in Meteoroid Grey Metallic – Cijfers voor zuinigheid en emissies: (WLTP*) Actieradius 4,4-6,2 (l/100km), CO₂ 100-141 (g/km). Cijfers, afkomstig van door de EU gereguleerde testresultaten van laboratoria, worden verstrekt voor vergelijkingsdoeleinden en weerspiegelen mogelijk niet de rijervaringen in de praktijk.