De afgebeelde auto is een Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance in Canyon River Blue Metallic - Cijfers over verbruik en emissies: (WLTP*) Actieradius 4,8-8,1 (l/100km), CO2 110-183 (g/km).

De afgebeelde auto is een Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech in Diamond Dust Pearl - Cijfers over verbruik en emissies: (WLTP**) gewogen gecombineerd 0,8 (l/100km), CO2 gewogen 18,0 (g/km). Stroomverbruik, gewogen gecombineerd: 15,5 kWh/100 km. De getoonde cijfers zijn afkomstig van officiële EU-gereguleerde laboratoriumtests en dienen ter vergelijking, maar kunnen afwijken van de werkelijke rijervaringen.15,5 kWh/100 km. De getoonde cijfers zijn afkomstig van officiële EU-gereguleerde laboratoriumtests en dienen ter vergelijking, maar kunnen afwijken van de werkelijke rijervaringen.15,5 kWh/100 km. De getoonde cijfers zijn afkomstig van officiële EU-gereguleerde laboratoriumtests en dienen ter vergelijking, maar kunnen afwijken van de werkelijke rijervaringen.

+ Indicatieve oplaadtijden getoond, ter vergelijking. De CR-V PHEV-boordlader is 1-fasig en heeft een maximaal oplaadvermogen van 6,8 kW. Een lading van 0 - 100% kan worden bereikt in ongeveer 2,5 uur met een AC-lader van min. 6,8 kW (32A) en in 7,7 uur bij 2,3 kW (10A) bij het thuisladen, in optimale omstandigheden zoals een temperatuur rond 25 °C. Werkelijke oplaadtijden kunnen variëren naar gelang diverse factoren: zoals leeftijd, type, oplaadvermogen, staat en temperatuur van de lader en accu, de max. laadsnelheid van de auto en het laadpunt, de startlading en omgevingsfactoren, zoals de buitentemperatuur ter plaatse en de stroomsterkte en spanning die op het laadpunt beschikbaar zijn. Oplaadtijden kunnen langer zijn bij kouder weer en als de temperatuur van de accu de beveiligingstechnologie activeert. U kunt de accu alleen opladen met de maximale laadsnelheid die de auto accepteert. De oplaadtijd wordt ook bepaald door het maximale oplaadvermogen van het laadpunt dat u gebruikt.