Terugroepacties en updates

We zorgen ervoor dat u al het laatste nieuws over uw Honda krijgt.

Terugroepacties en updates zorgen niet alleen voor optimale veiligheid, maar bovendien voor producten van hogere kwaliteit en een betere ervaring met uw Honda op de lange termijn. Daarom raden we u met klem aan de werkzaamheden te laten uitvoeren. Het is raadzaam om bij uw Honda dealer te informeren naar werkzaamheden die nog moeten worden uitgevoerd in het kader van een terugroepactie en deze pagina in de gaten te houden voor het laatste nieuws.

Wat is een terugroepactie?

Een fabrikant organiseert een terugroepactie als er twijfel bestaat over een potentieel defect dat van invloed is op de veiligheid. Dit kan betrekking hebben op een functie, het ontwerp of de constructie van een voertuig en zou kunnen leiden tot letsel bij de bestuurder, inzittenden of andere weggebruikers.

Wat is een productupdate?

Productupdates hebben niets te maken met veiligheid. Technologie wordt voortdurend verbeterd en daarom kan het zijn dat een fabrikant nieuwe onderdelen of processen heeft ontwikkeld die de algehele kwaliteit van uw voertuig verbeteren.

Online controleren

Vul het formulier hieronder in om te controleren of er terugroepacties of informatie over productupdates zijn voor uw voertuig. Voor meer informatie over ons privacybeleid, klikt u op de link in de footer hieronder.

Voer uw voertuigidentificatienummer in

Kan gegevens niet ophalen.

VIN

Een uniek voertuigidentificatienummer voor uw auto. U vindt dit op uw kentekenbewijs en op een metalen plaatje onder de motorkap.

Online controle - overzicht van uw voertuig

Voertuigidentificatienummer:

Er geldt een uitstaande terugroepactie/update voor uw voertuig:

    Druk deze pagina af en neem contact op met de geautoriseerde Honda dealer bij u in de buurt voor het maken van een afspraak om uw auto kosteloos te laten repareren.

    Zoek uw Honda dealer

    Er zijn momenteel geen actieve terugroepacties/updates voor dit voertuig. Kijk hieronder voor informatie met betrekking tot geïmporteerde voertuigen:

    Een ander voertuig controleren

    Let op: de hier getoonde resultaten zijn gebaseerd op informatie van ons servicenetwerk. We zullen u altijd per brief op de hoogte stellen van toekomstige updates en/of terugroepacties die van toepassing zijn op uw voertuig. We raden u echter ook aan om deze pagina te gebruiken om uw voertuig regelmatig te controleren. ALS UW VOERTUIG GEÏMPORTEERD IS naar Europa, kan uit onze gegevens wellicht niet blijken dat hiervoor een uitstaande terugroepactie/update geldt. Neem voor bevestiging contact op met uw plaatselijke Honda dealer of rechtstreeks met Honda via 0845 200 8000.