Close
Sluiten
CRF250L vooraanzicht in bos met rijder
CRF250L vooraanzicht in bos met rijder

Geschikt voor on- én offroadgebruik

Honda CRF250L

CRF250L zwart met rijder, buiten
CRF250L zwart met rijder, buiten

Hij brengt je overal

Scherp en gefocust

Met een stijl gebaseerd op die van de crossmotoren is dit de strakste CRF250L ooit.

We verbeterden de prestaties zodat er niet alleen mogelijkheden zijn voor zowel ervaren als beginnende rijders – wat voor reis je ook wilt maken. Met in het oog springende racekleuren en een nieuwe carrosserie geïnspireerd op de competitie-gerichte CRF450R motorcrosser ziet deze motorfiets er misschien agressief uit, maar hij is gebruiksvriendelijk en geschikt voor elk type rijder.

CRF250L ingezoomd op de motor
CRF250L ingezoomd op de uitlaat
CRF250L linkerkant
CRF250L ingezoomd op de brandstoftank

KIES JE EIGEN STIJL

Voor welke ga jij? De Enduro of de Adventure?

CRF250L rechterkant CRF250L Een dual purpose-motorfiets in Enduro-stijl met een EURO4 DOHC 4-klepsblok. Inclusief: Showa-ophanging, 7,8-liter brandstoftank. 2195 mm wielbasis, 255 mm grondspeling, 875 mm zadelhoogte en tweekanaals ABS-remmen.
CRF250 Rally rechterkant CRF250 Rally Een dual purpose-motorfiets in Adventure-stijl met een EURO4 DOHC 4-klepsblok. Inclusief: Showa-ophanging, 10,7-liter brandstoftank. 2210 mm wielbasis, 270 mm grondspeling, 895 mm zadelhoogte, tweekanaals ABS-remmen en LED-koplamp en -knipperlichten.

Ontdek de CRF250 Rally

Veel vermogen

Het vermogen en de prestaties om elke wegdek aan te kunnen, waar je ook bent.

CRF250L buiten met rijder

De 250-cc motor biedt voldoende koppel voor als het pad steiler wordt.

Het 250-cc vloeistofgekoelde DOHC monocilinderblok met vier kleppen is nu nog beter. De PGM-FI-injectie voedt het EURO4-blok via een 38-mm gasklephuis. Het vierkleps DOHC-blok levert 24,4 pk bij 8.500 tpm en 22,6 Nm koppel bij 6.750 tpm dankzij de vernieuwde airbox, het nieuwe gasklephuis en een nieuw en lichter uitlaatsysteem.

Sterk en slank

Het blok en het stalen frame passen perfect samen. Het semi-dubbel wiegframe en het monocilinderblok vormen een sterke combinatie waarmee lange offroadtrips of het navigeren over dunne stadswegen geen probleem zijn.

De juiste balans

Een primaire balansas vermindert de trillingen van het blok, terwijl de zesversnellingsbak en koppeling sterk genoeg zijn voor offroad-gebruik. Bovendien werken deze ook soepel tijdens een rit door stadsverkeer.

 

CRF250L driekwartaanzicht rechtsvoor

De CRF250L is licht en wendbaar met de stijl van een pure crossmotor. Perfect om je door de stad te loodsen of voor een offroadtrip in het weekend.