Close
Sluiten
CRF250 Rally met motorrijder op woestijnweg, zicht op rechterkant
CRF250 Rally met motorrijder op woestijnweg, zicht op rechterkant

Avontuur is overal

Honda CRF250 Rally

CRF250 Rally met rijder op kustweg
CRF250 Rally met rijder op kustweg

De geest van Dakar

Voor de avonturiers

Een lichte motor voor de veeleisende dual-sportrijder.

De CRF250 Rally heeft de uitstraling van een woestijnracer die alles aankan, met een styling die geïnspireerd is op de HRC CRF450 RALLY Dakar-racer. Deze lichte en gemakkelijk te beheersen motorfiets laat rijders het avontuur proeven. Rond de wereld of om de hoek; de CRF250 Rally brengt je overal naartoe – onroad en offroad.

CRF250 Rally ingezoomd op het achterwiel
CRF250 Rally ingezoomd op de koplampen
CRF250 Rally, driekwart linkerzij-aanzicht met rijder
CRF250 Rally ingezoomd op het zijpaneel

KIES JE EIGEN STIJL

Voor welke ga jij? De Enduro of de Adventure?

CRF250 Rally rechterkant CRF 250 RALLY Een dual purpose-motorfiets in Adventure-stijl met een EURO4 DOHC 4-klepsblok. Inclusief: Showa-ophanging, 10,7-liter brandstoftank. Wielbasis van 2210 mm, 270 mm grondspeling, 895 mm zadelhoogte, tweekanaals ABS-remmen en LED-koplamp en -knipperlichten.
CRF250L rechterkant CRF250L Een dual purpose-motorfiets in Enduro-stijl met een EURO4 DOHC 4-klepsblok. Inclusief: Showa-ophanging, 7,8-liter brandstoftank. Wielbasis van 2195 mm, 255 mm grondspeling, 875 mm zadelhoogte en tweekanaals ABS-remmen.

ONTDEK DE CRF250L

Innerlijke kracht

De aandrijving komt van zijn naaste familielid: de CRF250L.

CRF250 Rally met rijder op kustweg

De zadelhoogte is 895 mm – 20 mm hoger dan op de CRF250L – voor een beter zicht op de omgeving.

Het vernieuwde 250-cc vloeistofgekoelde monocilinderblok voldoet aan EURO4. Het vierkleps DOHC-blok levert 24,4 pk bij 8.500 tpm en 22,6 Nm bij 6.750 tpm dankzij de vernieuwde airbox, het nieuwe gasklephuis en een nieuw en lichter uitlaatsysteem.

Trial by trail

Het blok en het stalen frame passen perfect samen. Het semi-dubbel wiegframe en het monocilinderblok vormen een sterke combinatie waarmee lange offroadtrips geen probleem zijn.

De juiste balans

Een primaire balansas vermindert de trillingen van het blok, terwijl de zesversnellingsbak en koppeling sterk genoeg zijn voor offroad-gebruik. Bovendien werken deze ook soepel tijdens een rit door stadsverkeer.

 

CRF250 Rally, driekwart linkerzij-achteraanzicht met rijder

Een plaat beschermt de onderkant en de koppelingshendel heeft een roterende punt.