Sluiten

Monkey

OP-EN-TOP SPEELS

Motorrijden opnieuw leuk maken. Daar is de Monkey voor gemaakt.

Scrollen

EEN ICOON

Breed glimlachend onder je helm?

Als je voor het eerst een Monkey ziet, tovert hij ongetwijfeld een glimlach op je gezicht. Als je voor de eerste keer met een Monkey gaat rijden, zal je breed glimlachen vanonder je helm. Uiteraard is hij compact genoeg om aan de achterkant van een mobilhome te vervoeren en om vlotjes door druk verkeer te bewegen. Maar waar het bij de Monkey allemaal om draait, is puur en ongedwongen rijplezier. En daar is niets mis mee, toch?

DIT IS MONKEY

Wat heb je nog meer nodig?

De Monkey blinkt uit in elegantie. Hij heeft karakter als geen ander. Het hoge stuur in chroom, maar ook het frame, de swingarm en de schokdempers in dezelfde kleur als de oplopende brandstoftank en de spatborden weten één voor één de aandacht te trekken. Ook de dikke banden met noppen zijn echte eyecatchers. Maar afgezien van deze troeven is de Monkey stevig gebouwd dankzij een robuust frame met een ABS met IMU-controle en een betrouwbare, zuinige en luchtgekoelde 125 cc-motor. Daarnaast is hij klein en licht – met een gewicht van slechts 107 kg – en heeft hij een comfortabel zadel op een hoogte van 775 mm. Zoveel meer dan een hebbeding. Een op-en-top motorfiets. Dat is een Monkey.

Monkey 125 cc, close-up van zadel
Monkey 125 cc, close-up van brandstoftank
Monkey 125 cc, driekwart linkervooraanzicht, springende man op de achtergrond.
Monkey 125 cc, rijdend, driekwart rechtervooraanzicht

WIJ BOUWEN DE MOTORFIETS

Jij zorgt voor de magie.

De Monkey is een gevoel. Een gevoel van zorgeloos genieten van elk moment terwijl je herinneringen maakt voor nu en de toekomst. Zijn geschiedenis bij Honda voert hem helemaal terug tot 1961 toen de wereld er nog heel anders uitzag. Maar waar hij voor staat, wat hij is en betekent, zijn nog altijd even belangrijk als toen. De Monkey staat voor vrijheid op twee wielen. Toen en ook vandaag.

Monkey 125 cc, driekwart linkervooraanzicht