Sluiten

CBR650F

Voel de spanning

Vloeiende lijnen

Scrollen

CBR650F

Verlangend naar plezier

Een goed ogende viercilinder met de extra finesse van stijlvol kuipwerk. Deze motor is compact en het is een onwaarschijnlijk groot plezier om ermee te rijden.

Supersport-stijl

Deze middenklasser hunkert naar actie.

In een oogopslag herken je zijn ware stijl - van de koplamp tot het achterlicht ziet hij er wendbaar en snel uit. De CBR650F kan zijn drang naar prestaties niet verbergen en zal je rijplezier naar nooit verwachte hoogtes tillen. Hij biedt je comfort en prestaties bij dagelijks gebruik, maar je zult ook vaststellen dat er altijd een drang is naar meer. Gewoon open wegen opzoeken en je laten gaan.

Close-up van dashboard Honda CBR650F.
Driekwart achteraanzicht van achterlichten Honda CBR650F.
Zijaanzicht van rijder op Honda CBR650F in tunnel.
Close-up van logo Honda CBR650F.

Super Sport of Street

Wat je ook kiest, je zult met een bijzonder vinnige 650 motorfiets rijden.

Zijaanzicht van Honda CBR650F. CBR650F Een middenklasser in Super Sport stijl met een strakke en aerodynamische kuip met speciaal ontworpen luchtsleuven. Daaronder bevindt zich een 649 cc, DOHC vier-in-lijn met een nieuwe zesversnellingsbak met korte verhoudingen. Uitgerust met LED-lichten, tweekanaals ABS en 41 mm SDBV telescoopvork. (Rijklaar gewicht 213kg)
Zijaanzicht van Honda CB650F. CB650F Een straatgerichte naked middenklasser (rijklaargewicht: 208 kg) met een DOHC 649 cc vier-in-lijn blok met 'close ratio' zesversnellingsbak, LED lichten, twee-kanaals ABS en een 41 mm SDBV telescoopvork.

Bekijk de CBR650F

Volledige controle

Hoogwaardige ophanging voor betere stuureigenschappen.

Vooraanzicht van Honda CBR650F.

Voorvork

De CBR650F beschikt over een 41mm Dual Bending Valve voorvork voor uitmuntende controle. Met een klepstructuur die de demping, naargelang de omstandigheden, progressief verhoogt, is er geen beperking op de verharding van de ingaande demping. Deze eenvoudige maar innovatieve technologie - een wereldprimeur - biedt superieure prestaties die je normaal van een duurdere vork mag verwachten, maar dan in een lichtere structuur.

Achterschokbreker

Onder het zadel bevindt zich de monoshock-ophanging met zevenvoudig instelbare veervoorspanning. Die werkt direct in op de swingarm die -voor stabiliteit en stevigheid- vervaardigd is uit geperst aluminium.

Close-up van vorkdeksels Honda CBR650F.

De opvallende vorkdeksels zijn voorzien van een alumitelaag.

Klaar voor actie

Voel en hoor het vermogen van de ene bocht naar de andere.

Driekwart vooraanzicht van rijder op Honda CBR650F.

Lichte stuureigenschappen zorgen ervoor dat het een waar plezier is om met de CBR650F te rijden. Vooral als je ver van de stad verwijderd bent.

Het blok van de CBR650F produceert 67 kW bij 11.000 opm en voldoet aan de EURO4 normen. Boven de grens van 5.000 opm is het toegenomen vermogen duidelijk voelbaar. Dit is te danken aan de nieuwe inlaat en het compleet nieuwe 4-in-1 uitlaatsysteem. Mede dankzij de demper met dubbele buizen waardoor de tegendruk vermindert, wordt er een diep gegrom geproduceerd telkens wanneer je het gas opendraait. Accelereer uit een bocht en geniet volop van het vermogen dat dankzij de vernieuwde zesversnellingsbak nog beter bruikbaar is in het middengebied.

Scherp, precies en vol vertrouwen

De CBR650F beschikt over een stalen diamanttype frame met 64 x 30 mm ovale balken. Dit biedt een betere stijfheid en een balans die specifiek gericht is op gebruiksvriendelijkheid en wendbaarheid op de openbare weg. De balhoofdhoek van 25,5° met 101 mm naloop en een wielbasis van 1450 mm bieden een goede combinatie van stabiliteit en wendbaarheid.

Zijaanzicht van Honda CBR650F.
Close-up van uitlaat Honda CBR650F.

Tijdens de acceleratie hoor je de grom van de 4-in-1 uitlaat.