Sluiten

Honda CRF450RX

Het ultieme offroad-wapen

Kracht en uithoudingsvermogen

Scrollen

Logo CRF450RX

Klaar voor de strijd

Met een motorblok geïnspireerd op HRC-technologie en een frame van de zevende generatie is dit een combinatie die keihard scoort, van het begin tot het einde van de dag.

Langer sterker

Totale controle en superieure stuureigenschappen voor de ervaren Enduro-rijder.

Net als zijn motorcross-neef werd de CRF450RX ontwikkeld met feedback van AMA- en MX1-teams. Het resultaat is een verbeterde gewicht-pk verhouding die de motor gemakkelijker te berijden maakt over lange afstanden. Hij is uitgerust met EMSB (Engine Mode Select Button) - drie modi die kunnen aangepast worden aan je stijl en het circuit. Je voelt je volledig één met de motor dankzij de uitstekende feedback, de goede stuureigenschappen en de uitmuntende tractie.

Close-up van rijder op motor
Close-up van wiel
foto van rijder op circuit
Close-up van uitlaat

Enduro of motorcross

Kies je wapen

foto van CRF450RX CRF450RX Alle kenmerken van de CRF450R, met drie rij-modi en een grotere benzinetank voor Enduro-races. Met een transistorontsteking en elektrische starter.
foto van CRF450R CRF450R Absolute holeshot. De CRF450R heeft een volledig nieuw motorblok met drie rij-modi en een hertekend chassis, dat ontwikkeld werd in samenwerking met AMA- en MX1-teams. De gewicht-pk verhouding werd aangepast voor een nog betere wendbaarheid en de motor is uitgerust met een ophanging met fabrieksinstellingen, digitale CDI en een elektrische starter.

Bekijk de CRF450R

Dit is een winnaar

Een motor met drie rij-modi, om je te helpen focussen op een topklassement.

Vooraanzicht van rijder en motor

De Honda CRF450X kan aangepast worden naar je eigen stijl en niveau. Je kunt een modus selecteren die past bij het terrein of de obstakels zodat het rijden gemakkelijker wordt en je lichaam, armen en benen minder vermoeid zijn.

Going strong

Modus 1 is de basismap en biedt een vlotte en lineaire gasrespons waardoor het blok bruikbaar wordt in uiteenlopende omstandigheden. Modus 2 zwakt de prestaties lichtjes af - handig als je vermoeid bent - terwijl Modus 3 een meer directe gasrespons geeft, vergelijkbaar met de basismodus van de CRF450R.

Geen kopzorgen

Een nieuwe vierkleps Unicam-cilinderkop beperkt de afmetingen en vergroot de kleplift aan de inlaatkant met 0,5 mm tot 10 mm. De lift van de uitlaatkleppen steeg met 0,85 mm tot 8,8 mm.

Uit een andere hoek

Dunnere klepgeleiders en nieuwe klepzittingen verbeteren de gasstroom waardoor er minder tegendruk is aan de inlaatpoorten. Dit verbetert ook de stroom door de uitlaatpoorten. Met een nieuwe compressieverhouding van 13,5:1, ontwikkelt het blok 11% meer vermogen. Dat geeft je het voordeel van een krachtige start.

Close-up van motorblok
Vooraanzicht van rijder en motor

De mapping van de PGM-FI injectietiming produceert een zachter vermogen en koppel dan op de CRF450R, met een betere tractie tot gevolg en minder vermoeidheid voor de rijder.