Honda CONNECT Veel gestelde vragen

CONNECT uitgelegd

Scrollen

Honda Connect-logo.

Antwoorden vinden

We hebben een lijst samengesteld van veel gestelde vragen – en de antwoorden – om u meer inzicht te geven in uw Honda CONNECT.

Wat is het Honda App Center?

Het Honda App Center biedt u de mogelijkheid om apps op te zoeken, te kopen en te downloaden voor Honda CONNECT in uw auto, en om een selectie aanbevolen apps voor uw smartphone te bekijken.

Hoe wijzig ik het volume van de navigatiestem?

Het volume van de navigatiestem kan worden gewijzigd in het hoofdinstellingenmenu van Honda CONNECT: Instellingen > Systeem > Volume. Er is ook een knop om de navigatiestem op stil te zetten op het kaartscherm.

Hoe kan ik apps en widgets over het bureaublad/startscherm verplaatsen?

Druk op een app of widget en blijf deze vasthouden; het scherm verandert in een persoonlijke aanpassingsmodus waarbij apps en widgets naar verschillende posities op de startschermen of naar de prullenbak kunnen worden gesleept. Bent u klaar, druk dan op OK.

Wat is AHA?

AHA is een internetgebaseerde audiospeler die de keuze biedt uit duizenden muziekstations. Ze omvatten muziek, nieuws, podcasts, luisterboeken, actuele berichten op sociale media en op locatie gebaseerde diensten.

Hoe kan ik het toestel resetten in het geval van een systeemfoutbericht, etc.?

Zoals op alle computers kunnen programma's of toepassingen onverwachts stoppen; om het programma te herstellen kan het nodig zijn om het toestel opnieuw op te starten. Dit kunt u doen door de Honda CONNECT-startknop minstens 10 seconden ingedrukt te houden.

Kunt u niet vinden wat u zoekt? Download onze PDF voor de volledige lijst van veel gestelde vragen.